Kesä 2022

Retkipäiväleiri

Leiri järjestetään koululaisten ensimmäisellä lomaviikolla. Leiripäiviä vietetään joka päivä eri kohteessa pääkaupunkiseudulla.
Leiri alkaa päivittäin klo 9:00 kokoontumispaikalta. Päivät päättyvät samaan paikkaan n. klo. 15:00.
Leirille voivat osallistua kouluikäiset.

Milloin: 6.-10.6.

Leirin kokoontumis- ja paluupaikka on Dixin edessä, hotellin puolenen pääty.

Esimerkkejä mahdollisista kohteista: Super Park,  Kuusijärvi,  Korkeasaari, kädentaitoja,

Early Birth hinta: 120 €
Hinta sisältää matkat kokoontumispaikalta, sisäänpääsyt, ravintolaruoan tai eväspaketin riippuen päivästä.
Erityisruokavalioista tulee olla yhteyksissä hyvissä ajoin ennen leiriä, jotta se pystytään mahdollisuuksien mukaan järjestämään.

Kukkisleiri

Perinteinen kesäleiri 6-16 -vuotiaille.
Leiri, jolla nautitaan kesästä ja ystävistä. Leiriläiset majoittuvat kymmenessä 8 h mökissä, kuitenkin niin, että yhdessä mökissä on enintään 4 lasta.
Maittava ruoka nautitaan ruokalassa.
Leirin ohjelma perustuu yhdessä tekemiseen. Uidaan, soudellaan, melotaan, saunotaan, tehdään kädentaidon tehtäviä, retkeillään luonnossa, pelataan erilaisia pelejä, istutaan nuotiolla ja tietenkin discoillaan.

Leiri pidetään poikkeuksellisen tilanteen vuoksi pienempänä, niin että leiriläisten kokonaisvahvuus on maksimissaan 50 henkeä. Leirillä noudatetaan hallituksen antamia ohjeistuksia niin hyvin, kuin niitä leiriolosuhteissa on mahdollista noudattaa. Majoitutaan ja ruokaillaan väljemmin, kontaktileikkejä ei leikitä, erityisesti käsihygienian noudattamista valvotaan tehostetusti.

Milloin: 4.-9.7.2021
Missä: Kukonnotkon leiri- ja kurssikeskus, Heinola