Lähe mukaan päiväksi Särkänniemeen!
26.6.2024

Retken hinta on 30 €
Sisältäen rannekkeen ja matkat.

Omat eväät mukaan ja / tai ruokaraha.

Mukaan pääset ilmoittautumisjärjestyksessä
ja ilmoittautuminen on sitova.

Meidät löydät myös Instagramista nimellä
tiksinkotkat

Tikkurilan Nuoret Kotkat

VUOSI 2024

Tikkurilan Kotkien jäsenille 2 peliä 10 €.
Myös muiden osastojen jäsenet ja kaverit ovat tervetulleita mukaan, heille hinta on 20 €. (huom. osaston jäsenmaksu on 10 €)
Aloitamme pelit n.17:00. Varaus tehdään viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, joten aikataulu vahvistuu silloin.
Aloitusaika ilmoitetaan ilmoittautuneille.
Treffit Megazonen edessä.
Ilmoittaudu tiksin.kotkat@gmail.com

Tule viettämään Juhannusta kanssamme Kukkikseen.
Kyseessä on ns. vapaamuotinen tapahtuma, jossa sallistujat itse järjestävät ohjelman ja päättävät mitä tekevät ja mihin osallistuvat.
Puitteet on upeat ja mahdollisuudet monet. Kukkiksesta löytyy 2 rantasaunaa + sähkösauna,  jalkapallo-, koripallo- ja lentopallokentät, soutuveneitä, kanootteja ja pari polkuvenettä, laavu ja kota järven toiselta puolelta, leikkipaikka ja pururata, joka kiertää leirialueen.
Rannasta ja mökkikylästä löytyy grillipaikat ja tietenkin elämyskeskuksesta (laavu alue järven toisella puolella).
Majoittua voitte taloissa tai leirimökeissä. Mökkeihin mahtuu 8 hlö ja huoneisiin 1-3 henkeä.
Myös elämyskeksen laavuilla tai kodassa voi majoittua.

Mukaan voidaan ottaa myös sup lauta ja nuotiolettupannu.

Ruokailusta jokainen vastaa itse. Käytössä on pikkukeittiö majoitusrakennuksessa ja grillipaikat.

Majoitus koko Juhannuksen ajalta on Tikkurilan osaston jäsenille 30 € aikuinen ja 25€ lapsi/opiskelija +13 € käytetty majoitushuone / mökki.
Muiden osastojen jäsenille 60 € aikuinen ja 5o € lapsi/opiskelija + 13 € käytetty majoitushuone/ mökki.

Sitovat ilmoittautumiset 20.4. mennessä vantaa@nuoretkotkat.fi
Koska Kukonnotko on nuorisotila, on se myös päihteetöntila.

Muista maksaa jäsenmaksu

Osaston jäsenmaksu / kalenterivuosi
Jäsen 10 €
Perhe 30 €

osaston tilinumero
FI10 1544 3000 1001 28  / viite 5018

Muistathan että jäsen maksun tulee olla maksettu ennen 5.5. tai vaihtoehtoisesti ennen tapahtumaan ilmoittautumista!

Uudet jäsenet!
Otathan yhteyttä ja laitat asiasta sähköpostia  vantaa@nuoretkotkat.fi !

Osaston jäsenmaksun maksaneiden hinnat
aluejärjestön ja liiton tapahtumiin

Tikkurilan Nuoret Kotkat löytyy
Instagramista ja Tik Tokista nimellä
tiksinkotkat
Tuu seuraamaan!

Haluatko aloittaa uuden kerhon?

Jos olet kiinnostunut pitämään lapsille kerhoa tai järjestämään erilaisia teemailtoja, niin otathan yhteyttä.
Kerho voi olla yleiskerho, tai jokin teemakerho esim. askartelu, liikunta,teatteri, laulu, ihan mitä vaan, mikä on sinun vahvuutesi!