Piirin ja Liiton tapahtumat

21.-23.5. Liiton vertsukurssi, Nuorisokongressi, Kankaan Torppa.
Kevään vertsukoulutuksen teemana on leikki ja ryhmän ohjaaminen. Vertsukoulutuksen lisäksi tapahtumassa järjestetään nuorisokongressi. Nuorisokongressissa kehitetään Nuorten Kotkien toimintaa ja valitaan uudet nuorisoedustajat Kotkien edustajistoon. Edustajat toimivat siltana lasten ja edustajiston välillä. Luvassa on antoisa pesti, johon jokaisen kiinnostuneen vertsuikäisen kannattaa rohkeasti hakea!

Osaston hinta 30€, sisältäen matkat, majoituksen, ruokailut ja ohjelman.
Ilmoittaudu 28.4. mennessä Pirjo Tirroselle  040 776 8815 tai uusimaa@nuoretkotkat.fi

7.-11.6.Piirin ja Espoon Saaristoseikkailu, Kallioniemi Sipoo.
Hieno leiripaikka, kavereita, ateriat – huippu ohjelmaa osaavien aikuisten johdolla! Tätä ja paljon muuta tarjolla leirillä joka on tarkoitettu 7 – 12 -vuotiaille.

Osaston hinta 110€, sisältäen lauttakuljetukset saareen, ateriat, sisämajoituksen, tapaturmavakuutuksen sekä ohjatun ohjelman.
Ilmoittautumiset 14.5. mennessä Pirjo Tirroselle espoo@nuoretkotkat.fi tai 040 776 8815.

28.6.-2.7 Espoon telttaleiri Nuuksio Kattilaniemen leirikeskus.
Leiri on suunnattu 7-12-vuotiaille. Hinta 90 €,sisaralennus 10€. Hinta sisältää kaksi lämmintä ateriaa päivittäin sekä aamu- ja iltapalan. Lisäksi tarjolla huippuhauskaa ohjattua leiritoimintaa ja kavereiden seuraa. Järjestetyn leiriohjelman lisäksi leireillä mahdollisuus saunoa, uida, meloa ja kalastaa.
Leirille ei ole yhteiskuljetusta. Ilmoittautumiset 14.5 mennessä Pirjo Tirroselle espoo@nuoretkotkat.fi tai 040 776 8815.

5.-7.7. Espoon nuorisoleiri Espoon ulkoilusaaressa (paikka vahvistamatta). Leiri on tarkoitettu 13 – 16 -vuotiaille. Osaston hinta 20€, sisältäen telttamajoituksen, ateriat, venekuljetukset sekä huippu ohjelman.

Ilmoittautumiset 14.5 mennessä Pirjo Tirroselle espoo@nuoretkotkat.fi tai 040 7768815.

Ilmoittautumiset:
Uudenmaan ja Espoon Nuoret Kotkat
Pirjo Tirronen
uusimaa(at)nuoretkotkat.fi

Korson Nuoret Kotkat

Tältä sivulta löydät tietoa Korson Nuorten Kotkien omista tapahtumista ja retkistä, sekä osaston hintatietotoja Aluejärjestön, Piirin ja Kotkaliiton tapahtumiin.

Osaston omat tapahtumat

Su 23.5. klo 13 retki Kaskelan kotieläinpihalle.
Omat kyydit. Mahdollisuus poniajeluun. Retki on maksuton ja sisältää mehun/kahvin ja makkaran. Ilmoittautumiset Tiina Heleniukselle iltaisin 040 7167132 tai helenius.tiina@kolumbus.fi.

28.-30.5. Isälapsiviikonloppu, Kukonnotko.
Viikonloppu, jossa isät pääsevät viettämään yhteistä aikaa lastensa kanssa sekä jakamaan vanhemmuuden kokemuksia ja ajatuksia aikuisten kesken.
Ohjelmavastuu on isillä, jokainen hoitaa itse kulkemisen. Ruokailut ovat perjantain iltapalasta sunnuntain lounaaseen.
Viikonlopun hinta 50€/jäsen, ei jäsenet +20€.
Ilmoittautumiset Petri Jousalle 30.4. mennessä mieluiten tekstiviestillä p. 050 3205561.

pe 25.-27.6. Perhejuhannus, Kukonnotko.
Tervetuloa viettämään juhannusta Kukonnotkoon! Paikan päälle voi tulla perjantaina jo heti aamusta. Omat kyydit. Tarjolla hyvä seura, majoitus ja ruoka normaalisti.
Lopulliseen hintaan vaikuttaa osallistujamäärä. Jäsenille hinta on 70 (25hlöä) -110€ (16hlöä).
Ei jäsenille +20€. Ilmoittautumiset 24.5. mennessä korson.kotkat@gmail.com.

ma 28.6. klo 9 -pe 2.7. klo 16 Korson kesäleiri, Kukonnotko.
Valmiina kesän kohokohtaan? Tänä vuonna leiri on poikkeuksellisesti maanantaista perjantaihin, mutta ei anneta sen hidastaa vauhtia! Viikon ohjelmassa on paljon yhdessä tekemistä; ulkoilua, leikkejä, askartelua ja metsässä seikkailua, uimista ja  iltanuotioita.

Kuluvan vuoden aikana 14 vuotta täyttävät nuoret pääsevät harjoittelemaan vastuun ottoa vertsun roolissa. Heille on myös omaa ohjelmaa leirin aikana.

Leiriläisten ja vertsujen majoittuminen mökeissä, ohjaajat päärakennuksissa. Yhteiskuljetus. Jäsenet ovat vakuutettuja leirin aikana. Leirille ilmoittautuneille vahvistetaan paikka toukokuun loppupuoliskolla kun ollaan tietoisempia korona-rajoituksista. Tarvittaessa joudumme karsimaan osallistujia.

Leirin hinnat:
Yli 2 vuotiaat 120€. Sisarukset -10€ (1. lapsi 120€, seuraavat 110€/lapsi)
Aikuiset 60€

Ilmoittautumiset sähköisellä ilmoittautumislomakkeella tai sähköpostitse korson.kotkat@gmail.com tarvittaessa lisätietoja puhelimitse tiedottaja Emma 0442537530 tai leiripäällikkö Katri 0405700226.

Linkki ilmoittautumislomakkeeseen: www.ingo.fi/tapahtuma/korson-kesaleiri-2021 Linkki löytyy myös Korson Kotkien Facebook-sivulta

Tiistaina 1.6. klo 18.00 leiriohjaajille suunnittelupäivä Kirsi Alén-Vitakosken kotona. Tästä tiedotetaan lähempänä valittuja ohjaajia.

Sähly

Sähly tiistaisin koko kevään ajan klo 17:30-19:00 Nikinmäen koululla

Tervetuloa mukaan pelaamaan sählyä.
Peli sopii yli 10-vuotiaille.  Pelaamme koko kevätkauden.
Lisätietoja Eeva Suonpäältä iltaisin numerosta 040 5846291.

Sähly on jäähyllä koronan vuoksi

Aluejärjestön tapahtumat

Retkipäiväleirit

1. leiri 7.-11.6.
Kokoontumispaikka on Kaupungintalon vesiaiheella.

2. leiri 14.-18.6. Kokoontumispaikka on Dixin edessä.

Leiripäiviä vietetään joka päivä eri kohteessa pääkaupunkiseudulla. Leirit alkavat päivittäin klo 9:00 kokoontumispaikalta ja päättyvät samaan paikkaan n. klo. 15:00

Molemmille viikoille voi osallistua kaiken ikäiset. Ohjelmassa retkikohteita sen mukaan mitkä paikat aukeavat niin että niihin pääsee. Esimerkkejä mahdollisista kohteista: Superpark, Luonnontieteellinen museo, Kaupunkipeli, Itäkeskuksen uimahalli, mini golf, Seurasaari, Kuusijärvi, Suomenlinna, Korkeasaari, kädentaitoja, geokätköilyä.

Ilmoittautumiset 28.5.2021 mennessä Anu Kähärälle  040 513 4996 tai vantaa@nuoretkotkat.fi

Osaston hinta 90€/leiri. Hinta sisältävät matkat kokoontumispaikalta, sisäänpääsyt, ravintolaruoan tai eväspaketin riippuen päivästä ja siitä, miten ravintolat aukeavat.

Erityisruokavalioista tulee olla yhteyksissä hyvissä ajoin ennen leiriä, jotta se pystytään mahdollisuuksien mukaan järjestämään.

5.-9.7. Aluejärjestön Kukkisleiri, Kukonnotko.
Kesän hauskin leiri 6-16 -vuotiaille. Leiri, jolla nautitaan kesästä ja ystävistä. Leiriläiset majoittuvat kymmenessä 8 h mökissä, kuitenkin mahdolliset koronarajoitukset huomioiden. Maittava ruoka nautitaan ruokalassa. Leirin ohjelma perustuu yhdessä tekemiseen. Uidaan, soudellaan, melotaan, saunotaan, tehdään kädentaidon tehtäviä, retkeillään luonnossa, pelataan erilaisia pelejä, istutaan nuotiolla ja tietenkin discoillaan. Leirillä noudatetaan hallituksen antamia ohjeistuksia niin hyvin, kuin niitä leiriolosuhteissa on mahdollista noudattaa.

Hinta on 220€ ( osasto tulee tukemaan leiriä ) Ilmoittautumiset 28.5.2021 mennessä Anu

Haluatko liittyä Korson Nuorten Kotkien jäseneksi

Osaston jäsenmaksu / kalenterivuosi
Jäsen 10 €      Perhe 30 €

osaston tilinumero
FI09 1221 3007 2003 68

Otathan yhteyttä myös jäsenasiain hoitajaan!
Hannele Autio gsm 050 376 6924  / autio.hannele@gmail.com