Ilmoittautumisohjesäännöt

ILMOITTAUTUMISOHJESÄÄNTÖ

Tämä ilmoittautumisohjesääntö koskee kaikkia Vantaan Nuoret Kotkat aluejärjestö ry:n järjestämiä tapahtumia ellei tapahtumakutsussa toisin mainita.

Ilmoittautuminen tapahtumiin

Aluejärjestön tapahtumiin ilmoittaudutaan oman Kotkaosaston kautta, tai suoraan aluejärjestöön mainittuun viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Ilmoittautumisajan päätyttyä tehdyistä ilmoittautumisista peritään 10 eurolla korotettu ilmoittautumismaksu.

Ilmoittautumisen yhteydessä on kerrottava mahdolliset ruokarajoitukset ja muut vastaavat asiat (matkustaminen, majoitus…) jotka vaativat erityisjärjestelyjä.

Jos tapahtumaan on kiintiöity enimmäisosallistujamäärä, noudatetaan ilmoittautumisjärjestystä.

Ohjaajaksi ilmoittautumisen peruutus
Ohjaajaksi ilmoittautuneen on peruutettava osallistuminen viimeistään 1,5 kk aikaisemmin.
Ilman pätevää syytä tehty peruuntuminen (esim. lääkärin todistus, työllistyminen, työnantaja peruu loman, lähiomaisen vakava sairastuminen tai kuolema (äiti, isä, lapsi, puoliso)). Ilman edellä mainittuja syitä laskutetaan 50 % osallistujien leirimaksun hinnasta.

Osallistumisen peruuttaminen

Mikäli osallistuminen peruutetaan ennen ilmoittautumisajan päättymistä, ei peruutusmaksua peritä. Muutoin peruutusmaksu on 50% tapahtuman hinnasta. Mikäli peruutusta ei tehdä ennen tapahtuman alkua, peritään poisjäämistä täysi osallistumismaksu. Mikäli peruutus johtuu sairastumisesta ja lääkärintodistus / ilmoitus lääkärintodistuksesta tehdään kahden päivän kuluessa tapahtuman alusta, ei peruutusmaksua peritä. Lääkärintodistus tulee toimittaa toimistolle seitsemän päivän kuluessa.

Kansainvälisissä tapahtumissa ja erityistapauksissa (tapahtumat joista joudutaan maksamaan suuremmat peruutuskulut) noudatetaan järjestelyjen edellyttämiä osanottomaksujen maksamisaikatauluja sekä ilmoittautumis- ja peruutusehtoja.

Osanottomaksut

Tapahtumien osanottomaksut vahvistaa aluehallitus.

Osanottomaksut laskutetaan tapahtuman jälkeen osastoilta.

Alle 2-vuotiailta lapsilta ei peritä osallistumismaksuja leiritoimintaan osallistuttaessa jos oma huoltaja on mukana.
Kaikissa tapahtumissa ei jäsenen hintaan lisätään 10%.

Ilmoittautumisohjesäännöstä tiedottaminen

Ilmoittautumisohjesäännöt on saatavissa aluejärjestön toimistosta ja luettavissa kotisivuilta.

Päivitetty 23.1.2021